‘Frank spitst zijn presentaties toe op zijn klant. Dit levert maatwerk op.’

Kort interview

Een paar vragen aan ondernemer Frank van den Heuvel.

Waarmee onderscheidt Phillosophy zich van andere aanbieders?
Frank van den Heuvel: Phillosophy richt zich op een langdurige relatie met de klanten. Goed luisteren naar wat klanten willen en in welke fase het bedrijf zich bevindt vind ik belangrijk. Mede omdat niet elk systeem of trend gelijk is in te voeren in een organisatie.


Waar ben je het meest trots op in je onderneming?
Frank van den Heuvel: Als je steeds weer ziet dat de gegeven adviezen of een ingevoerd systeem bij klanten werken zoals het bedrijf zich dat heeft voorgesteld.


Waar ligt jouw expertise?
Frank van den Heuvel: Mijn expertise ligt in het goed luisteren naar (potentiële) klanten en vervolgens ontwikkelen en of implementeren van een, voor die betreffende onderneming, best passende oplossing of instrument.


Wat zijn voor jou, naast Phillosophy, belangrijke tijdsbestedingen?

Frank van den Heuvel: Eigenlijk alles wat met wielrennen te maken heeft. Het volgen van belangrijke wedstrijden op T.V., maar voornamelijk het zelf beoefenen ervan. Regelmatig ben ik met vrienden op de racefiets, mountainbike of spinningbike te vinden. Met name het fietsen in de Alpen of Dolomieten vind ik heerlijk.